Dlaczego My

Dlaczego My?

Position1 jest jedną z najlepszych firm pozycjonujących strony WWW w Polsce.

Każda firma napisze o sobie, że jest najlepsza. Wpisz w wyszukiwarkę Google a przekonasz się kto jest naprawdę najlepszy.

98% naszych klientów znajduje się na 1 miejscu w wyszukiwarce Google. Zapewnimy twojej stronie WWW wysoką pozycję, co realnie przekłada się na wzrost sprzedaży.

Pozycjonujemy strony zgodnie z polityką Google - White Seo. Wszystkie narzędzia jakich używamy są naszego autorstwa, nie używamy robotów, które dodają wpisy do bezwartościowych katalogów.

Indywidualny opiekun przydzielony do pozycjonowanej strony

Optymalizacja strony www do algorytmów wyszukiwarek, które są zmienne

Raporty z wyników pozycjonowania strony

Pomoc, w ewentualnej rozbudowie strony, tak by była ona prawidłowo indeksowana przez roboty Google

Position1

81%

Co Państwo otrzymują

Utworzenie unikalnych tytułów
Dobranie unikalnych opisów
Zastosowanie nagłówków
Sprawdzenie poprawności indeksowania
Optymalizacja struktury URL
Optymalizacja grafiki na stronie
Poprawienie szybkości strony

Pozycjonowanie zgodne z polityką White SEO

najlepsza firma pozycjonująca strony internetowe

Wzrost odsłon po rozpoczęciu pozycjonowania

Jak pracujemy

AUDYT SEO

Zanim zabierzemy się stricte za pozycjonowanie strony internetowej, musimy ją dokładnie zbadać. Następnie nanosimy poprawki i zmiany, czyli optymalizujemy witrynę. Audyt SEO pozwala na zidentyfikowanie poważnych błędów, które sprawiają, że strona nie osiąga oczekiwanych wyników.

DOBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH

W przypadku pozycjonowania stron internetowych bardzo ważną rolę odgrywają frazy, po wpisaniu których ma pojawić się Państwa strona. Tworzą one podstawę do wyboru witryny przez wyszukiwarkę Google i klienta. Dzięki słowom kluczowym osoba wchodzi na stronę, ponieważ chce zobaczyć konkretny artykuł - znajduje to czego szuka.

BUDOWA POPULARNOŚCI

Popularność witryny zwiększa ilość linków prowadzących do strony. Ale nie mogą być to przypadkowe linki, pochodzące ze stron o niskiej wartości. Najlepiej, żeby znajdowały się w katalogach branżowych, na forach branżowych, profilach społecznościowych, czy blogach firmowych.

ANALIZA EFEKTÓW

Należy na bieżąco monitorować słowa kluczowe i analizować dane z Google Analytics. Z nich dowiemy się, ile osób wchodzi na stronę i jak dużo czasu na niej spędza. Zobaczymy także, jakie efekty przynoszą nasze działania marketingowe oraz jaki jest stosunek odwiedzin strony do zrealizowanych zamówień.