Najlepsza firma pozycjonująca na świecie. Jak wybrać ?

Pozycjonowanie Łódź, pozycjonowanie stron www, dobra firma pozycjonująca strony, firma pozycjonująca, firmy pozycjonujące strony www, pozycjonowanie cena, pozycjonowanie Lodz, pozycjonowanie Lodz cena, pozycjonowanie sklepów internetowych, pozycjonowanie sklepów internetowych łodź, pozycjonowanie stron, pozycjonowanie stron internetowych, pozycjonowanie stron internetowych Lodz, pozycjonowanie stron internetowych warszawa, pozycjonowanie stron Łódź, pozycjonowanie stron www Lodz, pozycjonowanie stron www Łódź, pozycjonowanie warszawa cena, pozycjonowanie www, pozycjonowanie www Lodz, pozycjonowanie www Łódź, seo Łódź, strona www pozycjonowanie

 

Firm pozycjonujących jest bardzo wiele. Przeglądając strony każdej z nich, zobaczymy frazy tj. najlepsza firma pozycjonująca, najlepsza firma pozycjonująca w Polsce, ba! nawet najlepsza firma pozycjonerska na świecie! Te szumne frazesy nie zawsze jednak pokrywają się z prawdą.

 

Na co należy zwrócić uwagę wybierając firmę pozycjonującą?

 

  1. Na pewno najlepsza firma pozycjonerska na świecie nie będzie ograniczała się do lokalnego rynku. Powinna mieć w swojej bazie klientów z całej Polski, a nawet z całego świata ;).

  2. Zapytaj o sposób rozliczanie za usługę. Klient powinien płacić za wypozycjonowanie, a nie za pozycjonowanie. Optymalizacja strony, jej responsywność, konta społecznościowe, itp. to tylko schodki do osiągnięcia celu, a nie oddzielne usługi.

  3. Zobacz, jakie pozycje w wyszukiwarce Google zajmuje Twój przyszły partner i jakie zajmują jego klienci.

  4. Najlepsza firma pozycjonerska na świecie na pewno zna specyfikę branży swoich klientów.

  5. Taka firma powinna mieć za sobą spore doświadczenie udokumentowane bogatą bazą „poważnych” klientów, świetnymi wynikami i odpowiednie kwalifikacje poparte certyfikatami.

  6. Optymalny okres umowy na pozycjonowanie powinien wynosić 12 miesięcy. W ciągu roku na pewno uda się wypozycjonować nawet najtrudniejsze frazy i zareagować na zmiany algorytmów Google.

  7. Każda profesjonalna firma informuje Klienta o skali trudności fraz, postępach, przygotowuje raporty i systematycznie pracuje nad sukcesem partnera - pozycjonować należy ciągle, nie z doskoku.

  8. Zwróć uwagę na zaplecze firmy: czy posiada ona sprzęt i ludzi do pracy? Pozycjonowanie jest bardzo czasochłonne. Na pierwsze stabilne efekty trzeba poczekać około 3 miesięcy. Ale przez ten czas ktoś musi na nie pracować ;).

 

To tylko kilka istotnych kwestii, na które powinieneś zwrócić uwagę przy wyborze firmy pozycjonującej. Pamiętaj, że od tego wyboru zależy poprawa Twoich pozycji w sieci, zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki, a być może i wzrost sprzedaży Twoich produktów i usług.

 

Każda firma napisze o sobie, że jest najlepsza, ale jak sama nazwa mówi – najlepsza firma pozycjonerska na świecie może być tylko jedna ;).