Pozycjonowanie – cała prawda. Dowiedz się, jakie korzyści płyną z tej usługi!

W ostatnich latach pozycjonowanie stało się bardzo popularnym narzędziem marketingowym. Odpowiednio prowadzone działania pozycjonerskie pozwalają dotrzeć do szerszej grupy klientów i zwiększają ruch na stronie. Ale na wstępie musimy zaznaczyć, że nie gwarantują wzrostu zysków! Skuteczne pozycjonowanie daje tylko szansę na wzrost sprzedaży, z której Ty skorzystasz, albo nie. Wraz z wejściem usługi na rynek, narosło wokół niej wiele mitów. Mówi się, że pozycjonowanie opiera się tylko na dodawaniu linków do innych katalogów i szpikowania treści słowami kluczowymi. Nic bardziej mylnego! Jeśli zechcesz pozycjonować się na własną rękę, a twoje działania ograniczą się tylko do powyższych praktyk, Google może nałożyć karę na Twoja stronę.

 

Pozycjonowanie Łódź, pozycjonowanie stron www, dobra firma pozycjonująca strony, firma pozycjonująca, firmy pozycjonujące strony www, pozycjonowanie cena, pozycjonowanie Lodz, pozycjonowanie Lodz cena, pozycjonowanie sklepów internetowych, pozycjonowanie sklepów internetowych łodź, pozycjonowanie stron, pozycjonowanie stron internetowych, pozycjonowanie stron internetowych Lodz, pozycjonowanie stron internetowych warszawa, pozycjonowanie stron Łódź, pozycjonowanie stron www Lodz, pozycjonowanie stron www Łódź, pozycjonowanie warszawa cena, pozycjonowanie www, pozycjonowanie www Lodz, pozycjonowanie www Łódź, seo Łódź, strona www pozycjonowanie

 

ZANIM ZACZNIEMY POZYCJONOWANIE...

 

Zanim zaczniemy pozycjonowanie przeprowadzamy audyt SEO – sprawdzamy, jakie elementy na stronie należy poprawić, żeby była bardziej przejrzysta, estetyczna i przyjazna dla gości i Google. Zwracamy uwagę na to, czy witryna dobrze wyświetla się na urządzeniach mobilnych (– dziś już tworzy się strony responsywne, czyli takie, które same dopasowują się do każdego rodzaju urządzenia) oraz na jakość zawartości merytorycznej strony.

 

POZYCJONOWANIE A LINK BUILIDING

 

Utarło się, że pozycjonowanie to dodawanie linków do stron wszędzie, gdzie się da. Niestety, nie jest to do końca prawdą. Ta metoda była skuteczna parę lat temu. Dziś Google bardziej ceni jakość linków niż ich ilość. Dlatego zamiast wrzucać odnośniki gdzie popadnie, należy zastanowić się, gdzie dodanie ich będzie korzystne. Najbardziej wartościowe są linki zamieszczane na blogach, forach, portalach społecznościowych, czy stronach o tematyce zbliżonej do naszej. To pozwala nam zbudować mocną sieć linków i dotrzeć do odbiorców zainteresowanych naszymi usługami. A więc NIE SPAMUJMY!

 

TREŚCI NA STRONIE

Wbrew pozorom treści, jakie zamieszczamy na witrynie są kluczem do sukcesu pozycjonowania. Za pomocą tekstu budujemy wizerunek marki, zapoznajemy klientów z ofertą, promujemy nasze produkty i usługi oraz budujemy zaufanie wśród klientów. Google lubi, gdy zawartość strony jest spójna, ciekawa i przedstawia wartość merytoryczną. Nie znosi natomiast duplikowanych treści czy kopiowanych z innych stron. Bardzo podejrzane są też treści naszpikowane słowami kluczowymi. Taki artykuł jest nienaturalny i nieatrakcyjny dla odbiorców. Za podobne praktyki Google bojkotuje witryny - obniża ich pozycje lub nakłada inne kary.

 

Jakie zatem treści pomogą nam wypozycjonować naszą stronę? ORYGINALNE i NIEPOWTARZALNE! Jeśli sam, pomimo sporej wiedzy, nie potrafisz napisać ciekawego artykułu o swojej działalności, zleć to fachowcom! Autorski artykuł, który nie powiela się, jest najbardziej pożądany! Przyciąga uwagę klientów, plusuje w wynikach wyszukiwania i sprawia, że Twoją markę postrzega się jako ekspercką.

 

POZYCJONOWANIE A MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

 

W kreowaniu wizerunku firmy i nie tylko, bardzo ale to bardzo, pomagają media społecznościowe. One łączą w sobie wszystkie powyższe punkty: pozwalają budować mocną sieć linków wychodzących, wstawiać ciekawe treści zachęcające do odwiedzania witryny czy zakupu produktu/usługi, budować zaufanie i kreować wizerunek marki.

 

POZYCJONOWANIE STRON W GOOGLE

 

Pewnie zastanawiasz się, dlaczego mówimy tylko o pozycjonowaniu pod kątem Google? Odpowiedź jest prosta! Z tej przeglądarki korzysta ok 98% użytkowników Internetu. Dlatego każda firma chce się znaleźć w czołówce Google i każda firma teoretycznie ma na to szansę. Codziennie tworzone są nowe strony internetowe. Pozycjonerzy ciągle pracują nad sukcesem swoich klientów. Google udoskonala swoje algorytmy i wprowadza nowe zabezpieczenia. Na ranking wyszukiwarki wpływają różne czynniki – i one ulegają zmianie... To wszystko przyczynia się do ciągłych rotacji pozycji stron. Dlatego nie wolno zaprzestawać działań pozycjonujących!