Pozycjonowanie sklepu internetowego to zapewnienie Państwa  witrynie  wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania po wpisaniu do wyszukiwarki określonych słów kluczowych.

 

Dlaczego Google ? powód jest prosty, to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie.

 

Ranking wyszukiwarek internetowych

1. Google.pl 96,5%

 

Pozycjonowanie Łódź, pozycjonowanie stron www, dobra firma pozycjonująca strony, firma pozycjonująca, firmy pozycjonujące strony www, pozycjonowanie cena, pozycjonowanie Lodz, pozycjonowanie Lodz cena, pozycjonowanie sklepów internetowych, pozycjonowanie sklepów internetowych łodź, pozycjonowanie stron, pozycjonowanie stron internetowych, pozycjonowanie stron internetowych Lodz, pozycjonowanie stron internetowych warszawa, pozycjonowanie stron Łódź, pozycjonowanie stron www Lodz, pozycjonowanie stron www Łódź, pozycjonowanie warszawa cena, pozycjonowanie www, pozycjonowanie www Lodz, pozycjonowanie www Łódź, seo Łódź, strona www pozycjonowanie

 

 

Handel internetowy z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność. Ludziom nie chce się czekać w kolejkach, przebierać w przymierzalniach czy chodzić godzinami po sklepach. Dodatkowo e-sklepy przyciągają klientów niższymi cenami i możliwością porównania produktów.

Przedsiębiorcy dostrzegli modę na zakupy on-line i postanowili na niej zarobić. Z tej racji liczba sklepów internetowych rośnie, a zaistnienie w wirtualnej przestrzeni staje coraz trudniejsze. Jest jednak bardzo skuteczny sposób na dotarcie do świadomości potencjalnych konsumentów - pozycjonowanie.

Pozycjonowanie sklepu internetowego różni się od pozycjonowania strony firmowej. Wynika to z topografii witryny. E-sklepy mają znacznie więcej podstron i przekierowań. Celem usługi, w tym przypadku, jest zamiana ilości odwiedzin strony na wyższą sprzedaż.

AUDYT SEO

Zanim zabierzemy się stricte za pozycjonowanie sklepu internetowego, musimy dokładnie zbadać stronę. Oprócz standardowego audytu SEO, analizujemy linki wewnętrzne, karty produktów pod kątem technicznym, opisy produktów i kategorii. Następnie nanosimy poprawki i zmiany, czyli optymalizujemy witrynę.

"LONG TAIL"

W przypadku pozycjonowania sklepu internetowego bardzo ważną rolę odgrywają frazy, które układają się w tzw. long tail (długi ogon). Tworzą one podstawę do wyboru podstrony przez wyszukiwarkę Google i klienta. Zawierają w sobie opis podstrony, czyli informacje dotyczące określonego produktu. Dzięki long tail osoba wchodzi na stronę, ponieważ chce zobaczyć konkretny artykuł - znajduje to czego szuka. W ten sposób, pomimo zmniejszonego ruchu na podstronie, zwiększa się sprzedaż.

BUDOWA POPULARNOŚCI

Popularność witryny zwiększa ilość linków prowadzących do strony. Ale nie mogą być to przypadkowe linki, pochodzące ze stron o niskiej wartości. Najlepiej, żeby znajdowały się w katalogach branżowych, na forach branżowych, profilach społecznościowych, czy blogach firmowych. Trzeba również zadbać o to, by wyglądały naturalnie. Jeśli algorytm wyszukiwarki Google, "Pingwin" znajdzie sztucznie wyglądające odnośniki, ukarze stronę docelową.

ANALIZA EFEKTÓW

Po odpowiednio wykonanych czynnościach pozycjonujących nie wolno spocząć na laurach! Inne sklepy też chcą być na szczycie wyszukiwarki Google. Należy na bieżąco monitorować słowa kluczowe i analizować dane z Google Analytics. Z nich dowiemy się, ile osób wchodzi na stronę i jak dużo czasu na niej spędza. Zobaczymy także, jakie efekty przynoszą nasze działania marketingowe oraz jaki jest stosunek odwiedzin strony do zrealizowanych zamówień. To wszystko pomoże nam ułożyć dalszą strategię działania i wskaże, w jakim kierunku powinniśmy zmierzać.

 

 

 


Pozycjonowanie sklepu internetowego to jedyna skuteczna reklama e-sklepu. Bądź numerem 1 w przeglądarce Google i zamień ilość odwiedzin strony na wyższą sprzedaż!